21/3 Judgementday

Välkommen! Forum Dagbok 21/3 Judgementday

Visar 10 inlägg - 11 till 20 (av 30 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #74839
    Lake
    Medlem

    DAG 1

    Har hittils idag snusat 3 st mini portionssnusar samt en massa onico. Räknar med att det blir 1 eller 2 st mini snusar till innan jag somnar.

    Så sammanlagt 5 mini prillor.

    Det är jag nöjd med.

    Har mått bra idag. Ska bli spännande och se om jag mår lika bra i morgon vid den här tiden.

    #74840
    Lake
    Medlem

    DAG 2

    Vaknade 04.10 i morse. Sov ganska dåligt. Drack en kopp kaffe, klädde på mig och gick ut på en lång promenad.

    Känner mig lite manisk. Svårt att sitta still.

    Vi får se hur det går idag.

    Igår blev det 5 st miniprillor.

    #74841
    Mange
    Medlem

    Hej Lake, jag slutade helt tvärt efter 20 års intensivt snusande för 1 månad sedan och har haft massor av abstinens, bla det du beskriver.

    Du snusar fortfarande och klagar redan!! Nikotinet har ju inte ens gått ur din kropp än!!

    Kanske ska tänka om??

    #74842
    Lake
    Medlem

    DAG 2

    Inga problem idag. Tre miniprillor samt onico.

    Nu är jag trött.

    God natt.

    #74843
    Ambi
    Medlem

    Hej Lake. Jag har varit snusfri sen i går kväll. Det känns lite konstigt, men jag tror det går.

    Jag tror att det tar ca en månad att bli snusfri. Nikotinet finns kvar max ett dygn i kroppen. Nedbrytningsprodukterna ytterligare 4 – 5 dagar. Det tar tre veckor för hjärnan att ställa om sig.

    Snusabstinensen efter 1 månad är mest psykisk.

    Kör på Lake. Du har en månad innan ni väntar barn. Och skulle du råka falla i snusfällan igen så kan du alltid sluta senare.

    #74844
    Mange
    Medlem

    Hör av dig med dina abstinens när du slutat snusa Lake!

    #74845
    Lake
    Medlem

    Jag väljer att skära ner på snusen så mycket jag kan för att vid bättre tilfälle sluta helt och hållet.

    Jag skriver här för min egen skull.

    #74846
    Mange
    Medlem

    Ok Lake, men orolig för dig att du som fortfarande snusar har svårt att sova samt känner dig manisk.

    Din beskrivning ”manisk” närmar sig min 7:e dag som nikotin och tobaksfri.

    Jag hoppas du slutar med giftet men önskar dig inte mer hemskheter än du upplever idag som snusare.

    #74847
    Lake
    Medlem

    03.10. Nyvaken. Blev 3 mini snusar igår. Inte mycket. Känns som om dom inte fyller någon funktion. Ja ja får se hur jag gör idag.

    #74848
    Lake
    Medlem

    Går inte att somna om. Nu daxs för promenad..

Visar 10 inlägg - 11 till 20 (av 30 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.