Kungen

Forumsvar skapade

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 11 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • som svar på: Nu är det dags! #88324
    Kungen
    Medlem

    Nu har jag varit snusfri sen augusti. om några veckor bär det av till Barcelona, för att se ett F1 lopp. Har Bjudit med min pappa(som såg Ronnie Petersson på Mantorp på 70-talet) Det roliga är, att det jag skulle spenderat på snus, nu räcker till den här resan + att det blir pengar över.

    Så kämpa på ni där ute.

    som svar på: Nu är det dags! #87375
    Kungen
    Medlem

    Kämpa på, snart försinner snussuget helt.

    som svar på: Nu är det dags! #87055
    Kungen
    Medlem

    Jag vet precis vad du går igenom . Men det märkliga är att en vacker dag är snusbegäret och de jobbiga känslorna omkring det borta.
    Jag skulle råda dig att inte använda olika substitut för snus, då det bara förlänger processen.

    Men det viktigaste av allt, bit ihop och kämpa på.

    som svar på: Av och på och av igen #86199
    Kungen
    Medlem

    Vi är alla i samma situation. Bra gjort att inte köpa något.

    Det är vi själva som bestämmer, inte snusmonstret.

    som svar på: JAG MÅR SKIIIIT #86197
    Kungen
    Medlem

    Har inte så många tröstande ord, men en sak kan jag lova, det du beskriver, går snart över.

    som svar på: Maränger #86192
    Kungen
    Medlem

    Hej Vante Ante!
    Tack för tipset!
    Du har ju varit snusfri länge, det är starkt gjort.

    som svar på: ni som använder nikotinhjälpmedel #86189
    Kungen
    Medlem

    Jag håller också med. Bättre att lida ordentligt några dagar, än att dra ut på lidandet med hjälp av olika hjälpmedel. som man sedan också måste lida för att sluta med.

    som svar på: 9 dagar! #86172
    Kungen
    Medlem

    Är i precis samma situation själv. Men nu, dag 11 börjar livet se lite ljusare ut. Bästa motivationen för mig är att tänka på alla pengar jag sparar. Så det är väl bara att kämpa på och hoppas att tillslut försvinner snussuget för gott och jag då inte är så rubbad att jag ska ta en liten prilla. För det vet jag hur det slutat. Så lid och kämpa och berätta gärna hur det går.

    som svar på: Jag, dum i huvudet. #86164
    Kungen
    Medlem

    Du har rätt, lida är vad som krävs. NU har det gått 10 dagar och jag har sparat 500kr. känns bra.

    som svar på: Jag VS snuset, århundradets kamp #84059
    Kungen
    Medlem

    Du har helt rätt, trycket känns mycket mindre nu och bara ibland. Förutom det går det överraskande lätt. Att sluta snusa är en baggis. Det är bara att inte tänka på snus överhuvudtaget, vilket de flesta verkar göra hela tiden.

Visar 10 inlägg - 1 till 10 (av 11 totalt)