Ok nu jäklar !! Grov snus 1982 -2011-02-04 R.I.P SÅÅÅÅ GÖÖÖTT!!

Välkommen! Forum Allmänt Ok nu jäklar !! Grov snus 1982 -2011-02-04 R.I.P SÅÅÅÅ GÖÖÖTT!!

Visar 8 inlägg - 11 till 18 (av 18 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #74694
    TLiman
    Medlem

    Härlig inställning!! 😆

    Kämpa på!

    #74695
    sigge 69
    Medlem

    Hejsan alla kämpar !!

    dag 18 som snusfri snart avklarad !!

    Det funkar fortfarande… imorgon ska jag på ett möte med företaget som skall hjälpa mig att nå mitt mål dvs snusfri, då skall gruppen förbereda oss på ett tobakstopp till nästa vecka….. men jag kör mitt eget race o firar snart 3 veckor som SNUSFRI!! underbart. Mkt fördelar med att skippa att vara SLAV under SNUSET!! Tänkte jag skulle skriva upp lite positiva fördelar som jag märkt av för att peppa er kämpar!!

    FINA TÄNDER med god andedräkt

    18 * 50:- = 900:- ;) (va gött det är att gå och handla UTAN att köpa snus.

    sover bättre (Jag hade snus inne förr även på natten och bytte med jämna mellanrum)

    En jäkla skillnad på STÅNDET mot innnan ;) ha ha ha de e sant faktiskt !!

    Jag e fortsatt taggad och känns som man nästan är i MÅL!!! 29 års snusande jag fattar inte att det var så LÄTT att sluta!! Idag var vi på jobbet o bowlade och på grannbanan låg det en GROV SNUS, jag iaktog den och log för mig själv !!

    Kör hårt kämpar !!

    #74696
    Niclas
    Medlem

    Härligt, känns peppande att läsa.

    Kämpar på.

    #74697
    sigge 69
    Medlem

    Hej kämpar! Idag är det dag 25 som snusfri! Jag hade en riktig svacka ngr dagar sedan, det var skitjobbigt … Men nu e jag på G igen. Jag kör 14 mg plåster en vecka till för att sedan gå ner till 10 mg de sista 2 veckorna. Ha de bäst alla kämpar

    #74698
    TLiman
    Medlem

    Grattis till 25 dagar!

    Gött att du inte trillade dit igen när du hade en svacka.

    Kämpa på!

    #74699
    sigge 69
    Medlem

    Hej kämpar! Idag firar jag 4v som snusfri! Pratade med en gammal kämpe igår… Han berättade hur han slutat me snuset efter över 30 år som slav! Han använde nikotinplåster under 2 månader och trappa ut dom. Han tyckte det hade gått hur smidigt som helst. Jag har nu vart snusfri i 28 dagar och mitt mål var att hålla på med plåster under 1 månad, men jag tror att jag skall följa hans råd att använda plåstren under 2 månader istället. Tror att det blir bättre för mig. Så kämpar detta kan ni testa: – inget substitut under läppen/ – 24 mg plåster 2-3 v/ 14 mg plåster 2-3 v/ 10mg plåster 2-3 v/ 5 mg plåster 2-3v … Sedan nada! Kan jag fixa detta kan ni alla fixa det! Dock lärde jag mig att 1 mån är för kort tid… 2 mån att fasa ut plåstren blir smidgare för en själv och sin omgivning :-) tack alla ni som peppar och skriver uppmuntrade ord!

    #74700
    superjanne68
    Medlem

    Kämpa på du fixar att vara utan nicotinet åxå, :D

    #74701
    sigge 69
    Medlem

    Hej kämpar! 30 dagar utan snus idag :-) det funkar fortfarande bra! 1 mån kvar me plåster och de börjar bli mindre biverkningar, har haft mkt huvudvärk tidigare men nu é de lugnare. Kämpa på nu kämpar så mosar vi swedish match !

Visar 8 inlägg - 11 till 18 (av 18 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.