271 dagar sedan slutade jag snus

Välkommen! Forum Dagbok 271 dagar sedan slutade jag snus

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #88012
    Dood
    Medlem

    271 dagar sedan beslutade jag att sluta snus och aldrig se tillbaka .

    Det var inte lätt . Jag hade legat för mig själv och min familj så länge om mitt missbruk .

    Jag är amerikansk men använt snus ganska mycket från den tid jag vaknade tills jag gick till sängs .

    Jag är ledsen om min svenska är dålig , men jag använder Google Translate .

    Jag hittade några stöd och ansvar från en liknande forum för detta i USA – för att sluta rökfri tobak . Men jag är den enda där som använde snus .

    Jag slåss för min frihet från snus varje dag . Jag lägga mitt löfte att inte använda nikotin och jag ära mitt löfte .

    Jag fann din forum genom en Google-sökning och genom att använda Google Translate . Så många av dina historier är så lika att bryta , trots att jag bor så långt borta .

    Jag hoppades att kanske våra två forum kunde gå samman och uppmuntra varandra som vi sluta.

    Om du inte talar engelska , bara använda Google Translate . quittingdip.com

    #88022
    irenpanik
    Medlem

    Hi Dood, nice to meet you!
    Do they sell snus in the US aswell? I always thaught they didn´t. Must be tough to be alone among the ”quitters”!

    271 days is awesome, you are already very far along with your struggle! Great job!

    #88029

    Welcome Dood,

    Almost all swedes speaks and read English fluently. It will be ok for you post in English.

    #88036
    Dood
    Medlem

    Thanks guys.

    @irene panic , they do sell Snus in the U.S. The most common brand is probably a distant cousin to actual Swedish snus – Camel snus. It is sold in pouches and has lots of additives and flavors.


    @cumulusnimbus
    thanks dude. 1358 days quit is awesome man. If you guys want to interact and share some wisdom with some more American ”quitters,” you can check out quittingdip.com – although only a few guys used snus. Most guys there used loose ”dip” or ”chew.”

Visar 4 inlägg - 1 till 4 (av 4 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.