Ska sluta med snus för 1000 gången nu. trött på skiten.

Välkommen! Forum Dagbok Ska sluta med snus för 1000 gången nu. trött på skiten.

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #85288
    betterbodies
    Medlem

    Slutar med skiten nu fredag 19:50
    Ska verkligen ge det en ärlig chans iaf.
    Är så trött på beroendet och att inte kunna bestämma över sig själv , hoppas man kan få bra pepp här på sidan , jag är ny användare och försöker sluta på denna sajt då inget annat fungera.
    Har vart snusfri 1 år som längst men trilla dit igen för att tankarna kring snus aldrig tog slut.
    Har snusat cirka 8 år.

    #85292

    lycka till !!ska inte säga att det kommer att bli lätt, du kommer att få kämpa ,men ett jävligt bra beslut ,kör hårt

    #85293
    betterbodies
    Medlem

    Tack ! Jag vet det är en tuff kamp , det svåra börjar efter 2-3 veckor tycker jag.
    Går det bra för dig ?

    #85294

    Det går rätt bra ,ska strax gå av mitt natt pass på jobbet ,har varit mycket och göra .tyckte det var jobbigt förut utan snus på jobbet men har lärt mig hantera det nu .Tror man blir starkare utan snus i längden .Det fega alternativet är att snusa för att trubba av när det är jobbigt . Men vissa dagar är tunga då vill man ge upp .Men kommer aldrig att ge upp,!! kämpa på !

    #85296
    betterbodies
    Medlem

    Du har rätt det är så lätt att vika sig när det blir tufft.
    Det svåraste med att sluta snusa är rutiner tycker jag och själva tanken på en snus men så fort man tar en efter några veckors uppehåll får man tokångest !!! .
    Snus är fan det djävligaste som finns jag skämtar inte om jag säger att jag slängt 50 dosor kanske mer under alla mina år.
    Jag har tycker inte snus ger mig speciellt mycket längre.
    De va ballt förut men.nu har man börjat att syna bluffen . Kämpa på !

Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.