44+0 dagar.

Välkommen! Forum Dagbok 44+0 dagar.

Visar 8 inlägg - 51 till 58 (av 58 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #73917
    Anonym
    Inaktiv

    Jeg kjenner følelsen! Hold ut og stå på! :)

    #73918
    Snusmupp
    Medlem

    Nått knas de senaste dagarna… har liksom saknat snuset. Jag har dock identifierat fallgropen. Det är på grund av trötthet och att man är lite sliten efter en intensiv period. Tror det är lättare att mjukna då… Tog hjälp av vanliga tuggummin och vips så var det borta.

    Luktade i en dosa snus här om dagen och ärligt så luktade det ju illa. Tror inte det är snus man saknar egentligen utan den känslan man fick av snuset när man väl snusade. Skulle jag ta en i dag skulle jag garanterat må riktigt illa. Så… fighten vunnen och allt är illusion :-)

    Trevlig helg på er!

    #73919
    Snusmupp
    Medlem

    44+145

    Snusfri: 189 dagar

    Nikotinfri: 145 dagar

    Det är många som kämpar och sliter i de första dagarna och veckorna på forumet nu. Här kommer en fet ryggdunk till alla slutasnusare på forumet!!! Fortsätt kämpa och ge inte upp!

    BRA JOBBAT!!!

    Trevlig helg och glad påsk!!!

    #73920
    Snusmupp
    Medlem

    44+152

    Snusfri: 196 dagar

    Nikotinfri: 152 dagar

    Checkar in och meddelar att det nu verkar som om det på riktigt börjar närma sig nästa stora delmål; 200 dagar! Räknar iofs inte snusfria utan nikotinfria, men likväl närmar det sig. Därefter är siktet inställt på 365 dagar och då skall det firas!!!

    Till alla där ute som kämpar; Bra jobbat!!! En dag i taget!

    #73921
    Snusmupp
    Medlem

    44+164

    Snusfri: 208 dagar

    Nikotinfri: 164 dagar.

    Söndagen den 17 oktober 2010 tog jag sista snusen.

    Trodde att världen skulle rasa samman av abstinensen. Det gjorde den inte. Tiden har gått otroligt fort. I dag mår jag helt obeskrivligt bra. Hoppas detta kan fungera som inspiration till alla er som kämpar med att nå ert första delmål! I dag blir det ett stramt konditionspass i löparspåret 😈

    #73922
    Snusmupp
    Medlem

    Det gamla hederliga citronvattnet funkar fortfarande bra… :-) Dock inte mot träningsvärk…. En solig och fantastisk onsdag morgon!

    #73923
    wella
    Medlem

    Gillar att läsa din dagbok :) blir helt taggad fortsätt så :)

    #73924
    Snusmupp
    Medlem

    Wella, vad kul! Hoppas att du lika som jag ser att det finns en riktigt bra värld i det snusfria, bara man tar sig igenom den där första tiden! Det är alltid bra med lite peppning och goda råd, för det är riktigt tungt att sluta. Tycker jag i alla fall… men det går om man vill!

    Kör hårt!!! 😈

Visar 8 inlägg - 51 till 58 (av 58 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.